<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Comentarios en: Una subvención irregular permitió a Òmnium Cultural comprar su sede</title>
	<atom:link href="http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/</link>
	<description>Diario de información política de Barcelona y Cataluña.</description>
	<lastBuildDate>Wed, 23 May 2012 23:26:48 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	
	<item>
		<title>Por: manuel</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41914</link>
		<dc:creator>manuel</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 15 Oct 2009 14:00:28 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41914</guid>
		<description>¡¡FUERA OMNIUM!!.Esta asociación radical es la encargada de perseguir y sancionar a los establecimientos por rotular en castellano, defensora de la inmersión lingüística obligatoria unicamente en catalán en nuestras escuelas. ¿Por qué la Generalitat tiene que subvencionar a una asociación tan radical y antidemocrática?.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>¡¡FUERA OMNIUM!!.Esta asociación radical es la encargada de perseguir y sancionar a los establecimientos por rotular en castellano, defensora de la inmersión lingüística obligatoria unicamente en catalán en nuestras escuelas. ¿Por qué la Generalitat tiene que subvencionar a una asociación tan radical y antidemocrática?.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41772</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 14 Oct 2009 18:05:43 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41772</guid>
		<description>Senyor Pau,
Justament això que diu vostè és el que s&#039;està denunciant: que pugui haver subvencions sense que se sàpiga prèviament per a què han de servir. Concedides A DIT, sense ni tan sols una petició prèvia, sense transparència ni control posterior. La conya, vaja.
Però quines galtes que tenen!
Ho repeteixo, subvencions per la cara = règim BANANER.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Senyor Pau,<br />
Justament això que diu vostè és el que s&#8217;està denunciant: que pugui haver subvencions sense que se sàpiga prèviament per a què han de servir. Concedides A DIT, sense ni tan sols una petició prèvia, sense transparència ni control posterior. La conya, vaja.<br />
Però quines galtes que tenen!<br />
Ho repeteixo, subvencions per la cara = règim BANANER.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: pau</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41759</link>
		<dc:creator>pau</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 14 Oct 2009 17:05:46 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41759</guid>
		<description>Les subvencions que reben les entitats,execepte que estiguin destinades a una fi concreta, les gasten en el que els hi sembla mes oportú.No crec que comprar-se un edifici per instalar-hi la seva seu,sigui malversar els diners.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Les subvencions que reben les entitats,execepte que estiguin destinades a una fi concreta, les gasten en el que els hi sembla mes oportú.No crec que comprar-se un edifici per instalar-hi la seva seu,sigui malversar els diners.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41742</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 14 Oct 2009 16:20:26 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41742</guid>
		<description>Just el tros que ens falta per acabar essent un règim autènticament BANANER.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Just el tros que ens falta per acabar essent un règim autènticament BANANER.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Ferran</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41705</link>
		<dc:creator>Ferran</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 14 Oct 2009 13:30:51 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41705</guid>
		<description>&lt;strong&gt;Senyor Ferran, 

No, no soc sectari:

Una subvenció (concedida per quin concepte, exactament?) que després s’utilitzés per adquirir un local d’aquestes característiques em semblaria una malversació de fons públics (consentida per un règim CORRUPTE) independentment de qui la rebés.
&lt;/strong&gt;

¿Li sembla una malversació? Doncs fins i tot li podria semblar un assasinat si li ve de gust. Però entre que a vostè li sembli que és una malversació de fons a públic a ser-ho realment hi ha un bon tros.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p><strong>Senyor Ferran, </p>
<p>No, no soc sectari:</p>
<p>Una subvenció (concedida per quin concepte, exactament?) que després s’utilitzés per adquirir un local d’aquestes característiques em semblaria una malversació de fons públics (consentida per un règim CORRUPTE) independentment de qui la rebés.<br />
</strong></p>
<p>¿Li sembla una malversació? Doncs fins i tot li podria semblar un assasinat si li ve de gust. Però entre que a vostè li sembli que és una malversació de fons a públic a ser-ho realment hi ha un bon tros.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41691</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 14 Oct 2009 12:53:15 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41691</guid>
		<description>Però ja veig que alguns tenen un concepte molt ample del que és permissible fer i desfer amb els diners públics.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Però ja veig que alguns tenen un concepte molt ample del que és permissible fer i desfer amb els diners públics.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41690</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 14 Oct 2009 12:52:17 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41690</guid>
		<description>Senyor Ferran, 

No, no soc sectari:

Una subvenció (&lt;strong&gt;concedida per quin concepte, exactament?&lt;/strong&gt;) que després s&#039;utilitzés per adquirir un local d&#039;aquestes característiques em semblaria una malversació de fons públics (&lt;strong&gt;consentida per un règim CORRUPTE&lt;/strong&gt;) independentment de qui la rebés.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Senyor Ferran, </p>
<p>No, no soc sectari:</p>
<p>Una subvenció (<strong>concedida per quin concepte, exactament?</strong>) que després s&#8217;utilitzés per adquirir un local d&#8217;aquestes característiques em semblaria una malversació de fons públics (<strong>consentida per un règim CORRUPTE</strong>) independentment de qui la rebés.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Ferran</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41624</link>
		<dc:creator>Ferran</dc:creator>
		<pubDate>Wed, 14 Oct 2009 06:19:47 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41624</guid>
		<description>&lt;em&gt;Són uns CORRUPTES. No pot ser que una entitat privada, sigui catalanista o no, pugui utilitzar una subvenció pública de 6000000! euros per comprar un local carísssim&lt;/em&gt;

No ho entenc. Que hi té a veure que rebin subvencions públiques amb que siguin uns corruptes. M&#039;ho explica?

No serà que el sectari és vostè?</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p><em>Són uns CORRUPTES. No pot ser que una entitat privada, sigui catalanista o no, pugui utilitzar una subvenció pública de 6000000! euros per comprar un local carísssim</em></p>
<p>No ho entenc. Que hi té a veure que rebin subvencions públiques amb que siguin uns corruptes. M&#8217;ho explica?</p>
<p>No serà que el sectari és vostè?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41578</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 19:31:52 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41578</guid>
		<description>Són uns CORRUPTES. No pot ser que una entitat privada, sigui catalanista o no, pugui utilitzar una subvenció pública de 6000000! euros per comprar un local carísssim. Però la culpa la tenen els que els recolzen per sectarisme, amb l&#039;argument de que els governs, pel sol fet d&#039;haver estat votats, tenen dret a fer el que vulguin amb els diners públics. I van dient que és normal tanta subvenció a les entitats afins. Vergonyós. NO tenen ni idea del que vol dir democràcia i dret. Amb aquests només ens espera el totalitarisme, i per això no mereixen aconseguir els seus objectius.

No tothom rep subvencions, només els afins políticament, i això és una VERGONYA per la democràcia. BANANEROS.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Són uns CORRUPTES. No pot ser que una entitat privada, sigui catalanista o no, pugui utilitzar una subvenció pública de 6000000! euros per comprar un local carísssim. Però la culpa la tenen els que els recolzen per sectarisme, amb l&#8217;argument de que els governs, pel sol fet d&#8217;haver estat votats, tenen dret a fer el que vulguin amb els diners públics. I van dient que és normal tanta subvenció a les entitats afins. Vergonyós. NO tenen ni idea del que vol dir democràcia i dret. Amb aquests només ens espera el totalitarisme, i per això no mereixen aconseguir els seus objectius.</p>
<p>No tothom rep subvencions, només els afins políticament, i això és una VERGONYA per la democràcia. BANANEROS.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: fanderubianes</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41577</link>
		<dc:creator>fanderubianes</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 19:30:25 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41577</guid>
		<description>Doncs que les prohibeixin amb una llei. Mentre siguin legals no te sentit criticar-ne unes perque son a favor del català.

Però mentre siguin legals, millor una subvenció a favor del català que una de l&#039;aguirre al boadella per dir bogeries contra els catalans.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Doncs que les prohibeixin amb una llei. Mentre siguin legals no te sentit criticar-ne unes perque son a favor del català.</p>
<p>Però mentre siguin legals, millor una subvenció a favor del català que una de l&#8217;aguirre al boadella per dir bogeries contra els catalans.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Carlos</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41575</link>
		<dc:creator>Carlos</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 19:18:11 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41575</guid>
		<description>Las subvenciones a dedo, se llaman nepotismo, mamoneo, corrupción, patente de corso, etc....No lo adornes que no cuela</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Las subvenciones a dedo, se llaman nepotismo, mamoneo, corrupción, patente de corso, etc&#8230;.No lo adornes que no cuela</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: fanderubianes</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41574</link>
		<dc:creator>fanderubianes</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 19:09:28 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41574</guid>
		<description>No con mi dinero

S&#039;agraeix la sinceritat. El que us pica és l&#039;activitat de l&#039;Omnium i no els detalls de si falta el tràmit d&#039;un informe més o menys o si el pis va a nom d&#039;una fundació o una associació.

Suposo que ha de ser moles pels que pertanyeu a una minoria sense perspectives inmediates de ser majoria, de veure com els vostres diners els administres aquells als que hem votat la majoria.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>No con mi dinero</p>
<p>S&#8217;agraeix la sinceritat. El que us pica és l&#8217;activitat de l&#8217;Omnium i no els detalls de si falta el tràmit d&#8217;un informe més o menys o si el pis va a nom d&#8217;una fundació o una associació.</p>
<p>Suposo que ha de ser moles pels que pertanyeu a una minoria sense perspectives inmediates de ser majoria, de veure com els vostres diners els administres aquells als que hem votat la majoria.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41571</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 18:54:16 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41571</guid>
		<description>El que pica és que una entitat sectària (no perquè defensi el català sino perquè té clares activitats polítiques) es gasti els diners públics en un edifici caríssim al centre de Barcelona, podent fer la meteixa feina en un local llogat en qualsevol altre lloc més barat. NO AMB ELS MEUS DINERS.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>El que pica és que una entitat sectària (no perquè defensi el català sino perquè té clares activitats polítiques) es gasti els diners públics en un edifici caríssim al centre de Barcelona, podent fer la meteixa feina en un local llogat en qualsevol altre lloc més barat. NO AMB ELS MEUS DINERS.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: fanderubianes</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41570</link>
		<dc:creator>fanderubianes</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 18:46:00 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41570</guid>
		<description>1) Fer subvencions a dit no va contra la llei. En lloc de criticar una subvenció o una altre, que es demani canviar la llei.

2)No es van fer d&#039;amagat. Ho va aprovar el Consell Executiu i suposo que es va publicar al DOGC.

3) Si que hi ha control. Com a mínim ho van fer la Direcció General de Patrimoni i la Junta de Distribució d&#039;herencies.

El que pica és que vagi per defensar el català.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>1) Fer subvencions a dit no va contra la llei. En lloc de criticar una subvenció o una altre, que es demani canviar la llei.</p>
<p>2)No es van fer d&#8217;amagat. Ho va aprovar el Consell Executiu i suposo que es va publicar al DOGC.</p>
<p>3) Si que hi ha control. Com a mínim ho van fer la Direcció General de Patrimoni i la Junta de Distribució d&#8217;herencies.</p>
<p>El que pica és que vagi per defensar el català.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41563</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 18:31:01 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41563</guid>
		<description>El problema és que aqui a alguns aqui els sembla normal i acceptable el que en altres llocs ja hauria fet caure governs.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>El problema és que aqui a alguns aqui els sembla normal i acceptable el que en altres llocs ja hauria fet caure governs.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41561</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 18:29:50 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41561</guid>
		<description>La subvenció a tantes entitats és perfectament criticable, sobre tot quan els criteris són tan sectaris, com passa aqui.
De tota manera, per deixar les coses clares, el que es denuncia en aquesta notícia és la irregularitat de la subvenció:
1- A DIT
2- D&#039;AMAGAT
3- SENSE CONTROL
Això, per no ficar-se en si s&#039;han de donar subvencions per operacions immobiliàries. Quina pudor.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>La subvenció a tantes entitats és perfectament criticable, sobre tot quan els criteris són tan sectaris, com passa aqui.<br />
De tota manera, per deixar les coses clares, el que es denuncia en aquesta notícia és la irregularitat de la subvenció:<br />
1- A DIT<br />
2- D&#8217;AMAGAT<br />
3- SENSE CONTROL<br />
Això, per no ficar-se en si s&#8217;han de donar subvencions per operacions immobiliàries. Quina pudor.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Lina</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41557</link>
		<dc:creator>Lina</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 18:25:40 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41557</guid>
		<description>¿Es que tenemos la sangre de horchata?  ¿No hay separación de poderes? ¿Es éste el &quot;estado de derecho&quot; de la Señorita Pepis? Es necesario que se tramiten ya las correspondientes  prevaricaciones y rueden bastantes cabezas. De lo contrario, y a falta de verdaderas consecuencias,  este tipo de conducta seguirá proliferando como lo ha hecho hasta ahora.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>¿Es que tenemos la sangre de horchata?  ¿No hay separación de poderes? ¿Es éste el &#8220;estado de derecho&#8221; de la Señorita Pepis? Es necesario que se tramiten ya las correspondientes  prevaricaciones y rueden bastantes cabezas. De lo contrario, y a falta de verdaderas consecuencias,  este tipo de conducta seguirá proliferando como lo ha hecho hasta ahora.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: llum</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41556</link>
		<dc:creator>llum</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 17:56:24 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41556</guid>
		<description>Avui la noticia es el PP,per lladres i xorisos, pero en el paflet franquiste només surten les botifarres catalnés.Els fa vergonya, la poca que tenen la guarden per grans ocasions.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Avui la noticia es el PP,per lladres i xorisos, pero en el paflet franquiste només surten les botifarres catalnés.Els fa vergonya, la poca que tenen la guarden per grans ocasions.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: pau</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41533</link>
		<dc:creator>pau</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 16:14:57 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41533</guid>
		<description>La noticia aquesta no parla de Millets,ni de 3%,ni de informes inutils.Parla de l,Omnium Cultural amb el to despectiu habitual a tot el que estigui relacionat amb la cultura i la llengua catalana.L,Omnium va ser prohibit en temps del franquisme,no per robar,en aquest cas li haurien donat una medalla al merit,sino per promocionar la llengua i la cultura catalana.Omnium es finança amb les quotes dels seus socis,a part de les subvencions que rep,com totes les entitats d,aquest pais,</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>La noticia aquesta no parla de Millets,ni de 3%,ni de informes inutils.Parla de l,Omnium Cultural amb el to despectiu habitual a tot el que estigui relacionat amb la cultura i la llengua catalana.L,Omnium va ser prohibit en temps del franquisme,no per robar,en aquest cas li haurien donat una medalla al merit,sino per promocionar la llengua i la cultura catalana.Omnium es finança amb les quotes dels seus socis,a part de les subvencions que rep,com totes les entitats d,aquest pais,</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Ferran</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41516</link>
		<dc:creator>Ferran</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 14:48:16 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41516</guid>
		<description>&lt;em&gt;En la noticia no se dice que se comprara el local de lujo con ese dinero sino que este dinero (600000 euros) “permitió” adquirir el local&lt;/em&gt;

Víctor, no em vingui amb punyetes. &quot;Permitió adquirir&quot; en aquest context significa que gràcies als diners van podeer comprar al local, cosa que es falsa. Estalviis els subterfugis.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p><em>En la noticia no se dice que se comprara el local de lujo con ese dinero sino que este dinero (600000 euros) “permitió” adquirir el local</em></p>
<p>Víctor, no em vingui amb punyetes. &#8220;Permitió adquirir&#8221; en aquest context significa que gràcies als diners van podeer comprar al local, cosa que es falsa. Estalviis els subterfugis.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: fanderubianes</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41514</link>
		<dc:creator>fanderubianes</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 14:15:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41514</guid>
		<description>Víctor

La única cosa que explica la noticia és perque la subvenció va anar a Omniu, i queda clar que no us agrada. 

Si hagués anat a la fundació de la Sagrada familia, tots sabem que no hi hauria noticia.

La única cosa que veig IRREGULAR és el tràmit de la falta d&#039;informe. Potser estarieu més tranquils si s&#039;hagués redactat un informe d&#039;un full que hagués costat 12.000 euros.

La resta son comportaments que el mateix diari qualifica de &quot;poc habituals&quot;, però que s&#039;expliquen per la premura del canvi de govern. 

Podem discutir si és just o no que els diners de les herències vagi a societat sense ànim de lucre que decideixin els governs, o si cal subvencionar-les o si una petició o contracte oral és vàlida. O fins i tot si s&#039;han de convocar obligatoriament concursos amb publicitat.

Però això no ho qüestiona la noticia. I alguna cosa em diu que tot és legal i es fa a tot arreu.

La noticia només mostra el sectarisme de qui la publica.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Víctor</p>
<p>La única cosa que explica la noticia és perque la subvenció va anar a Omniu, i queda clar que no us agrada. </p>
<p>Si hagués anat a la fundació de la Sagrada familia, tots sabem que no hi hauria noticia.</p>
<p>La única cosa que veig IRREGULAR és el tràmit de la falta d&#8217;informe. Potser estarieu més tranquils si s&#8217;hagués redactat un informe d&#8217;un full que hagués costat 12.000 euros.</p>
<p>La resta son comportaments que el mateix diari qualifica de &#8220;poc habituals&#8221;, però que s&#8217;expliquen per la premura del canvi de govern. </p>
<p>Podem discutir si és just o no que els diners de les herències vagi a societat sense ànim de lucre que decideixin els governs, o si cal subvencionar-les o si una petició o contracte oral és vàlida. O fins i tot si s&#8217;han de convocar obligatoriament concursos amb publicitat.</p>
<p>Però això no ho qüestiona la noticia. I alguna cosa em diu que tot és legal i es fa a tot arreu.</p>
<p>La noticia només mostra el sectarisme de qui la publica.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Víctor</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41511</link>
		<dc:creator>Víctor</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 13:41:49 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41511</guid>
		<description>Ferran y fanderubianes,

sois críticos con la noticia porque no os gusta pero:

En la noticia no se dice que se comprara el local de lujo con ese dinero sino que este dinero (600000 euros) &quot;permitió&quot; adquirir el local, con lo cual lo que quizás permitió el dinero es adquirir fiabilidad para poder firmar la hipoteca con que pagarla o bien quizás fueron entregados esos 600000 euros de entrada, etc.

En todo caso todo ese lujo (3,54 millones de euros) se paga con dinero público pues esa la forma en que Omnium se financia. La hipoteca se la pagamos todos a una asociación de las más nacionalistas e intolerantes que hay. En los últimos años, Òmnium ha orquestado campañas de boicot activo a productos comerciales, elaborado registros de empresas con “conciencia de catalanidad” y promovido una sociedad monolingüe ajena a la realidad social y política de Cataluña.

Y además, por mucho que no digáis nada de ello: esos 600000 euros no dejan de ser una vergüenza pues provienen de una herencia sin herederos dada a dedo a Omnium saltándose los procedimientos legales como señala la noticia.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ferran y fanderubianes,</p>
<p>sois críticos con la noticia porque no os gusta pero:</p>
<p>En la noticia no se dice que se comprara el local de lujo con ese dinero sino que este dinero (600000 euros) &#8220;permitió&#8221; adquirir el local, con lo cual lo que quizás permitió el dinero es adquirir fiabilidad para poder firmar la hipoteca con que pagarla o bien quizás fueron entregados esos 600000 euros de entrada, etc.</p>
<p>En todo caso todo ese lujo (3,54 millones de euros) se paga con dinero público pues esa la forma en que Omnium se financia. La hipoteca se la pagamos todos a una asociación de las más nacionalistas e intolerantes que hay. En los últimos años, Òmnium ha orquestado campañas de boicot activo a productos comerciales, elaborado registros de empresas con “conciencia de catalanidad” y promovido una sociedad monolingüe ajena a la realidad social y política de Cataluña.</p>
<p>Y además, por mucho que no digáis nada de ello: esos 600000 euros no dejan de ser una vergüenza pues provienen de una herencia sin herederos dada a dedo a Omnium saltándose los procedimientos legales como señala la noticia.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Ferran</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41503</link>
		<dc:creator>Ferran</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 12:49:25 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41503</guid>
		<description>Aleshores el titular de la noticia que es dóna en aquest blog és incorrecte. La veritat és que ja es va fent habitual que les notícies que aquí es publiquen estiguin degudament tergiversades.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Aleshores el titular de la noticia que es dóna en aquest blog és incorrecte. La veritat és que ja es va fent habitual que les notícies que aquí es publiquen estiguin degudament tergiversades.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: NO con mi dinero</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41493</link>
		<dc:creator>NO con mi dinero</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 12:01:32 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41493</guid>
		<description>Senyor Ferran , si llegiu l&#039;article del Mundo entendreu el tema. El cost del local no era de 600000 euros. De tota manera, aquesta quantitat no és cap misèria, jo no somio tenir-la mai.
Vergonyós tot plegat.
I senyor Pau, el problema de l&#039;OC és el de totes aquestes entitats. Amb el &lt;em&gt;cuentu &lt;/em&gt;de la identitat van xuclant dels diners de tots. Va essent hora que treballin.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Senyor Ferran , si llegiu l&#8217;article del Mundo entendreu el tema. El cost del local no era de 600000 euros. De tota manera, aquesta quantitat no és cap misèria, jo no somio tenir-la mai.<br />
Vergonyós tot plegat.<br />
I senyor Pau, el problema de l&#8217;OC és el de totes aquestes entitats. Amb el <em>cuentu </em>de la identitat van xuclant dels diners de tots. Va essent hora que treballin.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Por: Ferran</title>
		<link>http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/comment-page-1/#comment-41489</link>
		<dc:creator>Ferran</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 13 Oct 2009 11:53:25 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.vozbcn.com/2009/10/13/8606/subvencion-irregular-omnium-cultural/#comment-41489</guid>
		<description>Víctor, ho torno a repetir. Amb 600.000 euros és IMPOSSIBLE que es pogués comprar un local de 790 metres quadrats en ple centre de BCN tal y com afirma la noticia.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Víctor, ho torno a repetir. Amb 600.000 euros és IMPOSSIBLE que es pogués comprar un local de 790 metres quadrats en ple centre de BCN tal y com afirma la noticia.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>

